Måndag!

Usch, idag är det inget roligt!

När jag vaknade och skulle gå upp var jag helt färdig och förstörd. Hade sovit jättekonstigt inatt. Låg kvar i sängen en bra stund för att samla lite kraft att gå upp.

När jag väl går upp känner jag att jag utöver det vanliga snorandet, nysandet och ögonkliet också har dragit på mig en rejäl huvudvärk. Jag kan dessutom meddela att det är inte kul att ha nysattacker på 4-5 nysningar när man har ont i skallen.

Vad är det för skit jag har dragit på mig? Jag har börjat käka Sinova för att se om det kan få bukt på snorandet. Med tanke på färgkartan jag kan måla upp så är det inte allergi, i alla fall inte enbart. I och med att jag känner mig så där precis aningens lite febrig så gör det ju också sitt till att ögonen känns torra... vilket inte hjälper till att bli av med kliandet.

Det var ju inte så här jag ville börja denna vecka! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback