Bortskämd!

Om en dag börjar så bra som den gjorde igår, så är det lätt att låta den fortsätta vara bra!

Eftersom älsklingen skulle en sväng till banken när de öppnade så blev det lite sovmorgon tillsammans. Och banken ligger ju precis här nere på andra sidan gatan, så han kom upp en sväng igen innan han skulle åka till jobbet...

...och överraskar mig med en bukett jättefina, röda tulpaner!

Varje gång som jag går ut i köket och ser blommorna blir jag superglad. Jag känner mig rejält bortskämd!

Sen på kvällen smet jag iväg till Möllan och gick på kurs och fridans hos Lenas.  Det var kul att träffa en hel hög med dansare igen som man inte sett på nästan ett halvår. Ett par gånger fick jag återigen dra hela historien om det brutna benet, haha det tar aldrig slut. Misstänker att jag kommer att få göra det ett par gånger till i början av säsongen på Polketten.

Sammanfattningsvis helt klart en kanonbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback