Fotogenisk...? Man brukar säga att det är insidan som räknas!

Nu har jag fått tummen ur och skannat in röntenbilderna.
Så här kommer de och några bilder till...

(Klicka på bilderna, så får du dem att bli större...)



Det fina, gula och signerade plastgipset har blivit utbytt till ett blått ortos, som det så fint heter.
Det är ett gips i typ härdat gummi som är uppklippt och försett med kardborreband, därmed är det alltså avtagningsbart.


Så nu är det hårdträning som gäller!
Belasta foten/benet så mycket jag orkar med gipset på när jag går och står, och rörelseträna foten massor när jag sitter still och har möjlighet utan gipset.


Jag har fått höra flera gånger att den läkaren som opererat mig är jätteduktig, och han var verkligen jättemån om mig att det skulle bli ett fint ärr när jag sen skulle dansa igen. Han har alltså sytt ihop det innifrån på något sätt.

Så det är inte bara insidan som blir fin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback