A Room with a View

I dag har jag tagit mig ett trevligt avbrott i vardagen. Efter förmiddagens föreläsning åkte jag och hälsade på Maria i hennes och Anders nya lägenhet i Kallebäck. En jättemysig lägenhet med utsikt! Maria lagade jättegod mat och vi satt och pratade mest om allt mellan himmel och jord.

Sen blev det hem och lämna lite grejer för att sen traska ner till sjukgymnasten. Det känns lite sådär med övningarna... fattar inte alltid vad de ska vara bra för. Idag fick jag till och med göra sit up's... vad det nu har med benet att göra. Lär ju i alla fall få träningsverk även denna gång. Hon lyckas alltid hitta några övningar med ovana rörelser. Men hon tyckte i alla fall att det verkade gå väldigt bra med min rehabilitering, så det tog jag som ett beröm även om jag slarvar mer och mer med övningarna hemma.

Helgen blir som tidigare nämnt fylld med dans. Scandinavium fredag och lördag, världsrekordförsök på lördagen och sen steg1-kurs hos Digg på söndag. Det om något lär väl också ge sitt bidrag till att man knappt kommer att kunna resa ur sängen på måndag av ömt och ont här och där. =)

Men först några timmars fredag... och imorgon ska jag ta stygnen från skruvurtagningen. Det är det absolut sista nu och det börjar bli ordning på det hela.

Nu är det dags att vila huvudet på kudden några timmar... man får väl vila sig i form innan en intensiv helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback