Errata! Minnet sviker...

Som Mr 99 mycket riktigt påpekade så var minnet inte helt friskt när jag bloggade om mina Cortègevanor.

Det verkar som att jag lyckats kasta om årtalen. Jaja, inte lätt att komma ihåg. När jag tänkte efter så var det ju faktiskt 2006 som Värsttragik var. Minns så väl hur nerkyld och blöt jag var efter att ha gått med Elektrofanan på mössbytet och i tåget ner till Trädgårdföreningen, vilket också var anledningen till att jag skippade att vara med på vagnen när själva cortégen avgick.

Jag passade på att leta upp bildbevis från vagnarna, som är tagna av CFFC (Chalmers Film- & fotocommitté):

Jag syns knappt bakom Chataue De Dunk... men står med röd keps, go ölmage i vit tröja och en öhl i handen!

Som sagt, så var jag inte med på vagnen... det skötte mina medbyggare så mycket bättre ;)


Sådär nu är ordningen återställd igen. Det hjälper ibland med en återställare... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback