Rotationer, tangentplan, gradienter...

...ytintegraler, partiella derivator, dubbelintegraler, potentialer, Gauss', Stoke's, Green's, kraftfält, trippelintegraler, arbete, stationära punkter, kurvintegraler, största/minsta värden, riktningsderivator... etc.

Så ser min tillvaro ut för tillfället. Men imorgon är det tenta, sen är det över för ett tag i alla fall.

Just nu känns det inte så hoppfullt. De har ju ändrat tentasystemet så att man måste klara 80% av tentan för att bli godkänd. Men, men jag har ju en hel dag kvar att försöka knô in lite mer...

Så håll en tumme eller två för mig imorgon 8.30 -12.30!

Kommentarer
Postat av: Annikan

Jag lovar att hålla alla tummar jag har :)

spark i baken

Postat av: K

Usch, vad krångligt det låter! Jag är djupt impregnerad av dig som förstår vad det handlar om.

2009-06-07 @ 18:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback