Fira med Pubrunda

Torsdag läsvecka 1 = Pubrunda!

Snart är första veckan avklarad och massa nytt att ta in. Fick tentaresultat på en av tentorna som jag skrev ohmtenta på nu i lördags, vilken jag i princip pluggade på i 2 dygn. Jag fick betyg fyra... precis på gränsen till femma, men han var stenhård med granskningen och det gick inte att granska upp. Men ändå... fyra! Hehehe... känner mig trots allt ganska nöjd, även om femman var väldigt lockande. Dessutom har jag ju framför allt en ohmtenta mindre  att göra nu.

Men nu ska det firas med att ta sig en liten öl (läs Guinness) och en hamburgare i Kajsabaren... man kan ju kanske skölja ner de andra bedrövliga tentaresultaten för en stund också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback