Blogg-läsar-rush!

Oj, oj... vad är det som händer??!?
De senaste dagarna har bloggstatistiken varit hög här.
Kanske inte riktigt i klass med Lenas underbara blogg som siktar på 100 läsare om dagen och är halvvägs där redan. Men man märker att läsande aktiviteten har ökat här med.

Jag vet att jag inte är så bra på att uppdatera hela tiden. Det är inte alltid lätt att komma på något att skriva om. Och andra gånger så hinner man inte för att det är så fullt upp och sen så ska man försöka skriva ikapp det där igen... suck.

Men jag måste ändå säga att jag är lite avundsjuk på andras bloggar. De har mer kommentarer och ger ett livligare intryck. Här sitter man och gissar vilka som vart och hälsat på varje dag.
Skriv nåt för sjutton... så farligt är det väl inte att lämna ett litet avtryck.
Eller är det jag som skriver så tråkigt??!

Jag uppmanar i alla fall alla läsare att skriva nåt ibland...
det kan vara precis vad som helst.
Ett hej, en rolig historia, ett roligt citat...ja, vad som helst...
det behöver ju inte ens vara roligt. ;)

Kommentarer
Postat av: Annikan

Jag är ju här och läser, men det vet du ju :)

Kul att du kom hit och hälsade på förut :)

Kom snart igen!

Kram

Postat av: maggan73

Jo, jag vet ju att du brukar läsa. Det är några till som jag vet... men jag blir ju så nyfiken. Och så är det ju alltid kul att få lite kommentarer ibland. =)

2009-01-08 @ 00:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback