Nedbäddad och Jättejumbo!

Igår var en hemsk dag!
Det började med att jag kände mig jätterisig och egentligen borde stannat hemma. Men ett fyratimmarspass i ett och samma ämne på förmiddagen är svårt att missa. Man tappar så enormt mycket om man inte går på den. Så jag bet ihop och begav mig iväg till skolan i alla fall. Sen stannade jag kvar över lunchen, hade ju ändå med mig matlåda och skulle ett ärende till Kårexpeditionen. Likabra att vänta tills de flesta börjat sina lektioner igen. Med tiden började en grym huvudvärk att krypa på mig också.

När jag kom hem så märkte jag att jag hade ganska hög feber, så det var bara till att krypa ner i sängen. Innan hade jag förstås laddat med mackor och en kopp te, vattenflaska, snytpapper och telefonen brevid. Sov väl bort större delen av tiden men tittade på ett och annat dåligt tvprogram också. Sen vaknade jag till i natt och kände mig faktiskt lite bättre. Febern hade minskat lite och eftersom jag var lite utvilad så blev det till att titta på en film. Lite uppenbar och förutsägbar, men väldigt rörande... så där satt jag och stortjöt sängen framåt morgontimmarna.

Nu har resultatet kommit upp från Akademiska Rodden också... haha!
Team ElektRO blev jättejumbo!!!
Vår "rodd medlest liggandes" var en succé alltså. Det lag som vi rodde mot i vårt heat, placerade sig 10 placeringar över oss... och då ledde vi ändå över dem i början. Tänk vad bra vi kunde varit egentligen! Såg att man redan nu kunde skicka anmälan till nästa års tävling.

Någon som är sugen på Akademiska Rodden 2009??! Jag lovar inte några höjdartider, men det skulle vara kul att få testa på det riktigt ordentligt, med träningstillfälle och sånt!    =)



Kommentarer
Postat av: Annikan

Usch, stackare! Du får ta hand om dig ju.



Kram från din blivande kombo :)

Postat av: 99

Jag väntar med idel spänning på ett positivt glatt inlägg här, det har väl mest varit sjukdommar och nnat elände. Men nu väntar tentavecka. Om du någonsin behöver någon annan tentaflykt än att blogga så har jag mängder med förslag.

2008-10-13 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback