Vill bli frisk nu!!

image22


Här sitter man nu och tycker synd om sig själv med en förkylning som blir varken till eller från. Med precis lagom lite feber för att man inte ska orka göra nåt och en retfull och envis hosta som är som allra mest aktiv när man försöker sova. Dricker femtioelva baljor te om dagen... är snart rädd att det ska rinna ut ur öronen om jag dricker en kopp till.

Jag önskar att det kunde vara som när man var liten och var riktigt sjuk, att pappa kom hem med nån liten "krya-på-dig-
present" och vips så var man hur frisk som helst. Det spelade ingen roll hur dåligt man hade mått, hur hög feber eller värsta ont i magen man hade haft. Det funkade alltid!

I brist på "krya-på-dig-present" så ska jag nu försöka roa mig så gott det går med att plugga till omtentan i Sustainable på torsdag. Det kanske kan få mig på andra tankar... skulle inte förvåna mig om det blir roligare att vara sjuk och tycka synd om sig själv igen! =)

Kommentarer
Postat av: Annika

Stackare!
Hoppas du blir friskt snart! Inte missa buggen jue ;)
Krya på dig!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback