Ringsignalen live...

Igår var det dags igen för en sväng om på Polketten. Man kunde ju inte låta bli att gå dit, om inte annat för att se och höra Date spela. Det är ju deras låt som nu mera är ringsignalen på min mobil och de är ju inte direkt tråkiga att vila ögonen på om man säger så...


Det var grymt mycket folk där igår. Många dansklubbar som var där och det var nästan lite läskigt bland så många duktiga dansare, inte vågade man sig på att bjuda upp nån i alla fall. Som tur var så dök min danskompis upp efter en stund och räddade mig från att bli panelhöna =)

Date var grymt bra och spelade lite modernare "dansband" med blandning av gammalt och nytt, pop och rock... De spelade på övertid och ändå så blev de applåderade att spela mer och fick tillåtelse att spela 1 låt till... vilket blev Astrid Lindgrens-potpurri med rockbakgrund á la Black Invgars. Inte kunde man väl låta bli att dansa och sjunga med med ett brett leende i hela facet.

Det var bra tempo och fart i låtarna så det skulle inte förvåna mig om jag får ytterligare träningsverk i benen... Jag som skulle träna bort den träningsverk som jag drog på mig i måndags! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback