Sol, sol, sol...

En härlig dag på balkongen till alltså.
Varmt så det förslår, men var gör man inte för att "sudda" ut sina ojämnheter i solbrännan.
Kan ju inte gå om kring med ett Z på magen hela sommarn! =)


Var på Polketten igår igen (för ovanlighetens skull). Hihi... kul som alltid.
Annika skrämde nästan slag på mig när hon bokstavligt talat använde mig som mänsklig sköld,
i ett försök att gömma sig från en jobbig kille som hon springer på lite här och där.

Annars var det kul. Mycket folk och de gamla vanliga man känner var där.
Fick även prova på den där varianten av foxtrot med långa steg... det var kul. Inte så svårt som jag trodde.
Det var nog tyvärr lite för stor längdskillnad mellan danspartnern och mig,
men med lite övning så kanske det kan gå det med...

Kommentarer
Postat av: Annikan

Hi,hi, jo men vad rädd jag blev när jag såg han, jisses. Tack för hjälpen, även om det kom lite hastigt :). Lite kläm på foxtroten fick jag allt, tack vare han i rött :). Han lär ju vara där fler gånger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback