Man blir så nyfiken...

Det är så spännande när man går in och kollar i statistiken... en massa som är inne och besöker min blogg dagligen! Det är ju inte annat än att man blir nyfiken... Vilka är ni? Några va er tror jag att jag vet vilka ni är... men skriv gärna nån rad och bara säg hej! =) Jag skulle i alla fall bli jätteglad!

Onsdag idag alltså, ja... känns nästan som en hel vecka sen i lördags. Söndagen gick mesta dels åt till att få tummen som satt långt upp i något ställe som kanske bör utlämnas här, men ur skulle den för att äntligen knåpa färdigt på mitt CV, personliga brev och få i väg en jobbansökan innan måndagen. Självklart tog det återigen otroligt med tid. Kan väl vara så att man gärna var lite extra lättstörd och gjorde andra saker som var roligare. Men sent på kvällen så bestämde jag mig i alla fall för att nu ska den blir klar! Sagt och gjort.. jag satt uppe hela natten (fördel med att ha sommarlov) och hade lugn och ro att skriva. Klockan 05.30 typ var jag klar och nöjd. Men om jag skulle lägga mig nu så skulle jag ju inte komma upp innan lunch, och att maila 05.30 verkar lite konstigt... tänkte att 06.00 är det väl vanligare att folk går upp, så jag stannade uppe en stund till bara för att mail "i vettigare tid".

Tydligen vad det väl använda timmar... för kl. 10.00 på tisdagen så ringer de och vill ha mig till intervju! Spännande så nu ska jag dit imorgon eftermiddag... Åh, håll en tumme för mig...!

Kommentarer
Postat av: Maria Baric

Hej, hej! Här vädjar du till dina läsare att de ska ge sig till känna och så är det ingen som kommenterar... Taskigt! Här kommer jag i alla fall! Tittar in på din sida med småjämna mellanrum.



Hoppas allt är bra med dig! Hade hoppats på att få se dig på Jensens i lördags, men det får bli en annangång helt enkelt. Sköt om dig och dansa på!! Kramar från Arhagekusinen

2008-07-15 @ 12:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback