"Ingen-dags-present"!!!

Vilken överraskning vi, det vill säga Annika och jag, fick oss igår!

Vi var som vanligt på Liseberg och skulle dansa till Lenas Dansskola.
Som vanligt är det kul på måndagarna...
...de flesta som vi lärt känna där brukar vara där då.
Och "mina" Chalmerskillar är där... De har ju börjat på steg 1 nu, det är kul.
Jag hoppar in där ibland oxå om det är någon tur som man inte har gjort
eller någon tur som behöver fräschas upp.

Efter de två fortsättningskurserna, var det dags för fridans
och jag tyckte att det kunde vara dags för fika.
Både jag och Annika hade med oss kaffe och jag hade med mig ett gäng av mina syltkakor... man vet ju aldrig vilka som vill vara med och fika och bara ta det lite lugnt en stund.
Igår fick vi med oss Uffe att sitta och softa lite
och han var inte svårtrugad på att hjälpa oss med kakorna... =P

När kakorna var slut och kaffet uppdrucket så var det dags
att ta tag i det vi hade kommit dit för att göra... dansa!!
Många buggar och foxisar blev det.

När kvällen närmar sig sitt slut,
så frågar Uffe helt plötsligt oss (Annika och jag)
om vi inte kan sätta oss på bänken där borta...
...sen går han iväg och hämtar nåt.
Med ett stort leende så ger han oss var sin liten present...
...inslagna med papper och snöre och allt!
"Ni är så goa och jag tycker det är så kul att komma hit och dansa med er,
så jag vill bara ge er en Ingen-dags-present!"

Haha... det är verkligen Uffe i ett nötskal!
Där satt vi med stora ögon och visste inte vad vi skulle säga...
Vi öppna ju så klart presenterna och blev överförtjusta över innehållet...
Doftljus!
"Jag tycker det är så roligt att överraska och göra folk glada.
Det behöver inte vara nåt speciellt, bara nåt litet extra!"

Efter stora kramar och varma tack till Uffe,
så tittade jag och Annika leendes på varandra och tänkte samma sak...
...han ska få igen... när han minst anar det! =)

Kommentarer
Postat av: Annikan

Hihi han är så mysig ju :)

Jag blev alldeles tårögd...



Men visst ska han få igen ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback