Avstängd från omvärlden...

Nu får de ta och fixa det här snart! Jag har varken internet eller telefon hemma för tillfället =(

Jag upptäckte det i torsdags, men felanmälde inte förräns fredagkväll i tron om att det kanske gick över under natten. Vilket det faktiskt har gjort tidigare. Men inte då!

Och trots att felanmälan är gjort på telefonen (som har högre prioritet än internet) så skulle det ta 3-5 arbetsdagar! Suck... det är ju skitjobbigt en hel helg som inte räknades. I dag är det torsdag och fortfarande har ingenting hänt.

Det är ju helt hopplöst att sitta och plugga hemma om man inte kan fråga via MSN om man kör fast, att inte kunna ringa långa samtal på kvällen till bara en uppkopplingsavgift... suck... jag hatar det.

Med andra ord så har jag tillbringat all tid på skolan i stället. Tentaplugg, tentaplugg, tentaplugg i kvadrat... Men... fördelen är att John är här också. Ett stort tack för att du står ut med alla mina idiotiska frågor! Du är den grymmaste, grymmaste på att hjälpa! Vad hade jag gjort utan all din hjälp... lånat någons lösningar och skitit i att förstå??! Du förstår vad jag menar,  eller hur John! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback