Bokslut och bugg

Idag har jag äntligen fått tummen ur och våga ta tag i bokslutet. Efter lite pill och många veck i pannan så fick jag faktiskt det hela till att gå jämt upp! =) Så det ska typ bara vara att göra ett avslut och sen skriva ut alla rapporterna. Skönt!

Sitter nu och fördriver tiden med att klottra ner några ord här iväntan på att Annikan ska komma och att vi sen ska gå till sista fridansen. I morgon är det avslutning...buhuu...då är det inget mer förräns till hösten. Det kommer dock att vara några utvalda kvällar på Liseberg som man kan ses igen under sommarn. Gissa om Annikan och jag ska dit! =)
Vi försöker dessutom hetsa alla andra som vi känner för att haka på. Det går ju kurs där också om man vill friska upp minnet lite.

Klart slut, vargtjut!

Ps.. förövrigt ser jag ut som en kräfta... somnade som vanligt i solen under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback