Ny föreläsare... citat i nya format ;)

Flervariabelanalysen har fått ny föreläsare! Då undrar man om det faktiskt går att göra kursen lite mer förstålig, så därför läser jag den nu igen. =D

Än så länge så har han inte direkt kläckt ur sig några rejäla tabbar, men den som väntar på gott...
Så medans vi väntar kan jag föreviga detta citat från föreläsningen i fredags, som ändå visar på lite potential till fler kommande citat.

I ett försök att förklara vikten av att vara lite extra tydlig med vad man skriver på tavlan inför klassen:
"Det är väl en sak när ni gör saker på tentan när ni vet vad ni gör
och en helt annan när jag gör saker på tavlan och ni inte vet vad jag gör!"

Bra jobbat! Vi ser framemot fler spännande citat... man ska väl inte ha gått om kursen förgäves! =D

Kommentarer
Postat av: Mattias

Tjabba!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback