Snö!

Då var ytterligare en tentaperiod över! Får väl se hur det gick...men tror inte att det gick så bra på nån av de två tentorna jag skrev.

Men nu är det skönt att ha en helg helt ledig innan skolan börjar på allvar igen. Jag har tvättat idag så jag var uppe och sprann klockan 8.00 i morse. Men hade lite sömn att ta igen så vädret och TV'n gjorde sitt till och jag har sovit istort sett hela eftermiddagen.

När jag tittade i morse så hade det snöat inatt, för det låg ett vitt snötäcke överallt. Under morgonen så snöade det ännu mer, men under dagen så verkar det som om det har töat lite så det ligger bara kvar lite här och där. Det är inte första snön den här vintern för det har snöat en gång tidigare i höstas men sen har det ju nästan varit vårväder, så det ska bli spännande att se om vi får någon riktig vinter. Nu verkar det som om det kanske ska börja blåsa på igen. Det kom nyss en kastvind som skakade i balkongen.

Det verkar som om jag får pengar från CSN redan på måndag och sen får jag min lön från Capax på tisdag... ska bli skönt att få lite pengar igen. Har inte så mycket kvar och dessutom så har jag ju hämtat ut min nyckel till TGE-rummet, för vilken jag skulle lägga 500kr i deposotion.

Men nu ska jag gå och fixa nåt att käka...och sen bara njuta av helgen och ledigheten. Kanske ska man orka börja bråka med mitt nätverk igen...vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: annika

måste tjata lite på dig.
Kom hit!!!!
:)
kram

Postat av: 99

Hej!
Hittade din blogg då jag eg. sökte efter något mycket intressantare (?) Nice! Ville bara påpeka att det är bra att klara matte D vilket jag har gjort
//Kram 99

2007-02-03 @ 17:17:00
URL: http://bob.chalmersspexet.se
Postat av: Christina

F'låt att jag inte är snabbast på att svara!

Annika: Ja, jag kommer snart... ska bara hitta en lämplig helg. Nu går ju mina föräldrar och fyller år också... men jag ska nog hitta en ledig tid snart. Hur har du det själv med tid??? Några tentor snart?

99: Trevligt att du hittat hit också. Alltid kul att få små hälsningar! Men jag vet inte om jag tycker det var lika kul att du e så kaxig... eftersom så många klarat sig så vet jag med säkerhet att jag kuggat...speciellt efter Janas kapningar med rödpennan. Jag ska hämta ut den imorgon (rättare sagt senare idag).

Ha det gott båda två!

2007-02-05 @ 00:42:46
URL: http://maggan73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback