Helg igen!!!

Jahapp....då var en monstervecka äntligen till ända.
Igår hade vi dugga i Elteknik...kanske gick hyfsat...ska bli spännandet att se resultatet. Får se om det blir några bonuspoäng till tentan. Sen har var det deadline på inlämningsuppgift1 i Reglertekiken igår också. Kandidatarbetet har haft inlämningsuppgift och igår hade vi återkoppling på den.

I övrigt så har det varit uttagningshäfv till Sektionsmästerskapen i onsdags. Gick så där... bästa tid jag fick var 5,0xx men då hade jag 0,8 i tillägg så sluttiden blev 5,8. Ingen höjdartid, men så har det ju inte blivit så mycket träning det senaste och dessutom är jag inte helt frisk från förkylningen. Det var väl ingen av tjejerna som fick någon kanontid...så vi får väl se vem som ska vara med i laget.

Pappa har fyllt år också i onsdags. Grattis i efterskott! Jag ringde på kvällen men då hade han redan somnat.

Mor är på väg hit nu och lämna lite mat. Mums... ska bli trevligt med lite mat i frysen igen. Sen ska vi väl ut och shoppa lite också. Får se om man hittar något kul. ;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Gratta gameldansken från mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback