Regn, regn, regn...

Det är inte sant... nu regnar det igen!

Den senaste veckan har hösten tagit ett rejält grepp om Göteborg. Förutom gårdagen så har det regnat varje gång det har varit dags att gå till eller från skolan.

Tur i oturen är att jag nu inte ska ge mig ut i regnet än på några timmar. Tanken är att jag ska sitta hemma och plugga under förmiddagen innan jag ska iväg till tandläkaren. Sen ska jag ner till skolan och sätta mig där och fortsätta plugga. Så vi får väl se om det kanske blir uppehåll när jag ska iväg.

Nu har de även varnat för att ett oväder med kraftiga vindar och rejäl nederbörd är på väg in över västkusten.

Glöm inte att ta med paraplyet??! Rekomenderar hellre regnställ.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, stackars oss! Fick precis ringa 112 för att få en akuttid, läskigt! Så jag ska med till tandläkarn idag, har som tur är ingen tandvärk.
Ska tänka på dig.
Lycka till!
kram

Postat av: Kristine Arhage

Tjena Stina!!
Va kul att hitta dig här...?
Kan jag hålla mig lite uppdaterad om dit och ditt studerande! Hoppas det går bra med ditt pluggande, ett plus får du för att du var uppe så tidigt iaf.
Ha de bäst!
Kristine

2006-10-26 @ 09:44:35
Postat av: Chalmeristen

Åh, så trevligt med besök!!!

Stackars dig Annika! Vad hade du gjort??? Lät inte kul. Tur att du inte har/hade ont! Gick det bra hos tandläkaren till slut.

Jag hade "bara" ett litet vanligt hål som skulle lagas. Så det gick snabbt över.

Kristine! Tycker absolut att du ska titta in här. Det är trist att vi träffas så sällan, men det blir väl så när vi har fullt upp på var sitt håll.

Visst var jag duktig som var uppe så tidigt... inte för att det blev så mycket gjort för det ;)

Kramar

2006-10-26 @ 16:11:04
URL: http://maggan73.blogg.se
Postat av: Annika

ja, det gick bra med tanden. nu är jag glad igen :)
gick det bra för dig?
har du kollat på min blogg, hur tyken är inte mamma?

2006-10-27 @ 15:03:26
URL: http://annikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback