Ute i Härryda

Lördag igen... idag blev jag upphämtad hemma av mor och far. Sen åkte vi till Ikea och Jula och strosade runt. Sen bar det av ut åt Härryda.

Här jag har hjälpt till att återinstallera MSN och mobilöverföringsprogram och installerat en webkamera och lite annat smått och gott. Pappa håller på att montera en hallhylla som inhandlades idag. Och nu har vi precis ätit smarrig middag.

Katterna flyr huset så fort jag kommer, men får väl se om de inte blir lite snälla och gosiga nu till kvällen. Man får ju passa på att kela med katterna när man har möjlighet.

Sista festdagen uppe på Lappfejden, fick jag en hälsning från Göran. De hade haft roligt hittills och nu var det sista sittningen kvar. Sen bär det iväg hemmåt igen i morgon vid 17-tiden.

Ooh...jag måste ju berätta vilka grymma nollor jag har också!!! De har ju redan planerat in att ha ett tackkalas för phaddrarna. Först var det bestämt till nu på söndag men sen ändrades det till onsdag nästa vecka. Men så kom Cissi igår och sa att de var tre phaddergrupper som hade gått ihop för att ha ett tackkalas och då kunde inte en hel del phaddrar vara med på onsdagen heller så de hade flyttat den ytterligare en vecka framåt. "Du kan väl då, Maggan??!" Nej, inte den onsdagen sa jag. Det är Bamses medlemsmöte med inval då... Så efter lite konfererande med andra nollor... så kommer Cissi fram och säger att de ska ha ett tackkalas för bara Maggan dagen innan!!! Visst är de söta! Så vi får väl se hur det blir om det blir något. ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Var det kul i Härryda? Det var längesedan jag var där nu. Jag kommer hem den 21 december, vi får ses då.
Du får vara snäll mot katterna ju :)

Postat av: Maggan

Japp, det var trevligt. Passade på att fira far på söndagen och blev klippt av mor.

Jaa, vi får träffas i jullovet tycker jag!!! Det var ju jättelänge sen nu.

Ja, visst är jag snäll mot katterna. De blir så bortskämda så. ;)

2006-11-13 @ 20:42:14
URL: http://maggan73.blogg.se
Postat av: jens jensen

Hej Søde her en lille Hilsen fra DANMARK fra din fætter i nyborg.
Her går det fint
Vi fik jo hund i sommer's så der er jo noget at se til med sådan en vap.
Skulle hilsen fra Chris
Når nu må i ha en rigtig god jul og et godt nyt år.
Kærlig Hilsen Chris Og Jens. Ps Hunden DeeJay siger vov vov. hehehehe

2006-11-20 @ 22:27:31
Postat av: Christina

Hej Fætter Jens!

Tak for din hilsen.
Jeg håber også at I vil ha en rigtigt god jul og et godt nytår!

All held og lykke med den nye hund. Den vil nok give mange goe stunde.

Hils tilbage til Chris også.

Kærlige hilsner / Christina

2006-11-24 @ 15:41:07
URL: http://maggan73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback