Usch, vad stressigt!

Det är inte direkt att man längtar till julhandeln. Jag var nere i Nordstan idag och skulle leta efter lite accessorarer till balklänningen och där var det jättemycket folk på en vanlig fredag eftermiddag. Har folk inget annat att göra?? Jag fick i alla fall tag i det jag som jag behövde efter mycket spring, långa köer och en god portion irritation.

Nu sitter jag bara och slappar och håller på att stressa ner... Allting som skulle införskaffas är klart och det är bara att duscha och sen rulla upp håret på spolar i kväll så att jag kan sova med det för att få lite lockar.
Resten ska fixas imorgon. Har inte riktigt fått något grepp om när jag behöver åka hemifrån men vet att vi ska vara hos Maria & Pigge kl.12 för förkör och sen drar det hela igång kl.14.

Det ska bli väldigt kul i alla fall... hoppas att det är mycket valuta för pengarna men det tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback