Måndag...kan det bli värre??!

Det har verkligen märkts att det är måndag idag. Hela dagen har bara varit allmänt osmidig. Men det toppades med att efter 4 timmars labb, så var vi tvugna att boka in tid en gång till för att göra klart, redovisa och få den godkänd. Suck... det var ju inte riktigt vårt fel. Det var för oförståligt labbPM och för få labbhandledare. Jaja, nu har vi i alla fall bokat in oss på en ny tid det borde ju gå ganska fort då.

Ikväll har E6 sin Lussegasque och jag får nog säga att jag är lite ledsen att jag inte kunde gå. Men jag hade inte råd den här gången. Lite luciastämning och gott julbord hade inte varit fel. Imorgon har Erus bastukalas, men det är jag inte lika ledsen för att missa.

På lördag däremot blir det finfint kalas som jag ska gå på. Mamma håller på och ändrar om en klänning som jag ska ha då och jag håller tummarna för att den kommer passa. Det blir värre med håret dock. Ska försökt hitta på någon frisyr som jag själv kan fixa. Ja, ja, det löser sig väl. Får väl se vad det blir för nåt.

Göran och resten av Lappfejdsgänget kom hem idag. Men vi gick om varandra eftersom jag hade labb till 17 och han skulle på Lussegasquen. Så det blir inte förrän i morgon jag ser honom.

I morgon är det även dags för att hoppa i asp-tröjan igen och aspa Bamse lite under lunchhäfvet. HILDAgarna har tydligen blivit inställda så jag vet inte riktigt vad som händer nu i stället om det blir ytterligare aspaktiviteter... vi får väl se.

Näe, nu ska jag fortsätta att räkna på mina räkneuppgifter i ämnet "Sustainable future energies", har räkneövning i morgon och då ska vi gå igenom dem. Får se hur långt jag lyckas räkna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback