Helg!!!

Äntligen helg... det har varit en seg vecka med massor av tidiga morgonar och sena kvällar. Inte för att jag har gjort så mycket speciellt men det har inte blivit av att gå och lägga sig i tid.

Alldeles strax ska jag ta tag i labbförberelser som måste vara klara på måndag. Väntar lite på att Niklas ska komma hit och hjälpa mig också.

Den här helgen blir det nog att försöka räkna och läsa ikapp lite så man inte halkar efter så mycket igen. Miljökursen är lite lurig men ganska rolig. Nästnästa vecka ska våran grupp ha en debatt där vi ska vara för kärnkraften. Usch... det är inte så kul. Allt ska vara på engelska också :(

På onsdag så är det Kårens dag och alla är lediga efter 12. Då får kåren och alla dess föreningar visa upp sig från sin bästa sida för allas trevnad. Bamse ska ha häfvbordet uppriggat så då ska jag vara med och hjälpa till...ska bli kul. Läskigt det är bara en och en halv vecka kvar till invalet nu. Får väl se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback