Det är mycket nu...!!!

Jisses, vad det har varit mycket nu. Har kännt mig superstressad hela veckan och ändå hade jag mer at göra förra veckan. Men nu börjar det lätta lite på trycket i alla fall. Imorgon är det fredag och jag har bara en lektion. Sen ska jag ner på stan och kika lite.

På lördag ska jag på bal. Ska bli riktigt roligt. Det är inte ofta man får tillfälle att gå på en så stor bal och där alla har högtidsklädsel. Mamma har varit här idag och måttat på min klänning som skulle läggas in lite och läggas upp på längden. Och imorgon skulle jag få den färdig. En jättefin klänning som jag lyckades få till fyndpris på Tradera! Problemet som är kvar nu, är bara hur jag ska lyckas få till en bra frisyr. Det är skönt att man inte behöver ha Chalmersmössan om man inte vill den här gången. Då kan man ju satsa lite på frisyren och slippa bara ha den över axeln hela kvällen. Tänkte att jag skulle sova med permanentspolar och blött hår under fredagsnatten. Det kommer tydligen att bli en riktigt lång tillställning. Börjar kl.14 och slutar inte förrän framåt morgonkvisten... Sen ska vi samlas ett gäng redan kl.12 dessutom. Hmm... nästan ett dygn i balklänning...jisses hur ska detta gå??! ;)

Jaa... på måndag ska jag på aspintervjuv hos Bamse... det blir spännande. Sen är det ju inval på onsdagen. Vi får väl se vad som händer. Just nu känns det som det kan gå precis hur som helst. Har ingen aning om hur man ligger till. Men jag vet att jag gärna vill komma med, speciellt innan de sittande börjar gå av igen. Hade varit trevligt att lära känna dem lite mer. Jaja... ingen idé att fundera mer på det. Vi får helt enkelt vänta till onsdag och se vad som händer.

Näe, nu ska jag vara duktig och räkna lite uppgifter tills imorgon. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback