Julpyssel

Oj, oj, oj...vilken rivstart på veckan. Första vecka på länge som vi inte har en enda föreläsning kl.8 och då bestäms det att vi ska träffas kl.8 på måndagen för att jobba ihop oss med labbuppgifterna :(
Och nu har de bestämt att vi ska träffas igen imorgon kl.8.... jag tycker faktiskt lite synd om mig... har varit i skolan hela helgen och börjar veckan med två heldagar...

I kväll var det dags för TGE´s årliga julpysselkväll... trevlig. Tyvärr var jag inte på sånt himla pysselhumör men det var trevligt att sitta och koppla av med annat en stund. Drack glögg och åt kola, knäck, pepparkakor och lussebulle som de andra hade gjort. Min prestation blev att hjälpa till lite med granen och göra ett flätat hjärta. Tror inte jag har gjort någon sån om jag inte har gjort det i låg/mellanstadiet... men det var ju på stenåldern.

Så nu sitter jag och slappar i soffan och väntar på att Göran ska basta klart och komma hem och utmana mig på några omgångar i Betapet... härligt att jag har dragit med mig nån mer ner i Betapet-träsket!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

betaträsket har jag varit, tagit mig ur, och börjat igen :)
kul är det

Postat av: Christina

Hehe... jag har inte kommit mig för att ta mig ur träsket än. Men det är lätt att man fastnar. Vi får ta en match nån dag.

2006-12-06 @ 16:39:41
URL: http://maggan73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback