Väntan...

Snart är jag klar med mitt uppdrag i föreningen Rickard Wilson Sällskapet. Det har varit ett roligt uppdrag och jag har fått träffat spännande människor och hört histiorer som jag aldrig skulle ramlat över annars. Jag har suttit med i styrelsen i 4 år och varit kassör de 3 senaste av dessa. Utöver detta så har jag dessutom haft hand om hemsidan ett par av åren.

Så det är nu faktiskt med blandade känslor som jag inser att bokslutet är klart och bara väntar på revision. Överlämningen till nästa kassör är redan klar. Och snart är det årsmöte med nya inval och jag tackar för mig, niger fint och lämnar styrelsen.

Och det är inte bara det som jag väntar på... jag väntar med spänning på tentaresultatet för senaste skrivna tentan. På fredag kl.12.00 anslås det i skolan och jag har ögnat igenom lösningsförslagen... Hmm... det är ju det där med gränsfall nu igen... Snälla, snälla, håll tummarna för att det är till min fördel denna gång. Jag är så less på att trilla över på fel sida hela tiden. Jag tycker faktiskt att det är min tur nu!

Sitter och lyssnar på P3 samtidig här nu och jag hörde nyss ett uttalande för att uppmana folk att ringa in, som jag tyckte var fint. "Hör av dig och låt oss andra bli berikade av ditt liv!"

Så jag uppmanar er det samma: Berika mitt och mina läsares liv med en liten kommentar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback