Utmanad!

Jahapp, då har man blivit utmanad också... hmm...jaja.

Utmaningen är att skriva ner 5 saker som ska göras under år 2009 samt 5 personer som vidare ska utmanas.

Hmm... vad ska jag välja... lättare att välja fem saker som inte kommer bli utförda under året... ta examen, gifta mig, få barn...

Näe, men ska man ge sig på ett seriöst försök då. Under år 2009 ska jag...:
  1. ...söka (och förhoppningsvis börja på) exjobb 
  2. ...bättra mig på att säga ifrån och tacka nej
  3. ...ta vara på och stötta mina goa vänner
  4. ...ha fler "ta-hand-om-mig-själv-tillfällen"
  5. ...fylla 36 år
Nu till den riktigt svåra delen... vem ska jag utmana? Jag känner inte så många som bloggar...
  1. Me tired you Jane
  2. Fotoshattapp
  3. ...
  4. ...
  5. ...
Där tog min bloggar-lista slut, för att inte skicka tillbaka till redan utmanade.

Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback