Då har man klantat sig igen...

Har skrivit min ohmtenta i Matte D idag. Det gick åt pipsvängen...nu igen. Vet inte om jag har börjat få dåliga tentanerver?! Tycker att även om jag kan saker när jag går till tentan så blir jag jätteosäker på allt när jag väl sitter där. Så var det ju inte förr. Men de här dagarna har jag faktiskt lärt mig en hel del av MatteD, så nästa omtenta borde kunna gå vägen tycker jag. Nu ska jag sätta mig och plugga stenhårt på MatteC också...den ohmtentan går på fredag... undrar om jag hinner komma ikapp med den genom att plugga i kväll och hela morgondagen samt fredag förmiddag. Vi får väl se...det är värt ett försök. Jag vet ju att jag har lagt all fokus på MatteD för att försöka lära mig det. MatteC är ju lite av förkunskaperna till MatteD så man kan ju hoppas att man fått lite "gratis" på det viset.

Jullovet börjar närma sig sitt slut nu.... det är som sagt ohmtentavecka och nästa veckan drar det igång på allvar igen. Ska bli spännande att se vad de nya kurserna har att ge och hur det ska gå med kandidatarbetet.

Läsperioden drar igång med rivstart med föreläsningar. Dessutom på måndagkväll ska det vara någon sorts överlämning med TGE där vi nya går på, tisdag kväll är det styrelsemöte med RWS. Det blev ju framflytttat först till igår, men eftersom vi var minst två som skulle skriva tenta idag så flyttades det fram ytterligare en vecka. Det ska bli spännade att som om det dyker upp lite fler folk deh här gången. Har ju inte träffat alla i styrelsen än... och vi har suttit ett halvår redan.

Näe, nu ska jag ta tag i MatteC... Greens´ sats, potentialer och en massa annat kul som ska betas av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback