Mmm... kaffe!

Sitter nu och avnjuter en stor kopp starkt kaffe... i rent medicinskt syfte. Har råkat dra på mig en huvudvärk som inte är av denna värld och vill helst av allt bara dra ner gardinerna och krypa ner i mörkret under täcket och vila huvudet på kudden en stund till.

Ja, ja, det är självförvållat och jag mår väl som jag förtjänar. Det var trevligt hos Elektra igår, synd bara att det var så många som vi saknade. Vinkväll avskräckte mig lite och tänkte att nu tar alla med sig rött vin, vilket inte är så bra för min mage. Efter en koll i mitt kylskåp så jag hittade ett par danska cider och ett par öl som jag tog med mig. Elektra hade dock gjort eget vitt vin, så det blev ju en härlig blandning. Men trevligt var det.

Ikväll är det Oktoberhäfv! Så jag måste ju kurera mig ordentligt så jag kan var med. Nu var det jättelänge sen jag häfvde (igen) så jag vet inte hur det kommer gå. Jag ska nog inte knysta något om titeln som årets svenska mästarinna, för jag lär väl få lite konkurens idag i alla fall. Men ibland ska man ha turen på sin sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback