Nya grannar... bökigt värre! ;)

Jag vet att det var ett tag sedan jag skrivit något här... men tiden har fyllts med Industriell Ekonomi projektarbete, tentaplugg och en massa annat ont. Nåväl nog om det. Whatever... dags för lite tentaflykt i ett par minuter nu då...

Jag har fått nya grannar!
Ja, det är ju kanske inte direkt vägg i vägg, men i mitt bostadsområde i alla fall.

Tre söta flickor från Helsingborg har nu flyttat till Högsbo för att sätta lite knorr på tillvaron och ska stanna här över sommaren. Det kommer väl att bli en lite bökig tid nu kan man tänka sig. Tre tjejer som kan roa sig grymt från morgon till kväll. Men en och annan sovmorgon lär det väl bli då de ligger på fläsket och trynar tills långt in på dagen.

Man kan ju hoppas att de är jordnära och inte beter sig allt för svinaktigt åt.
Ska nog ta mig en sväng och hälsa på de pigga tjejerna i helgen.


Har du inte listat ut det... trots mina dåliga ordvistar? (Måste ju hålla denna kunskap vid liv här istället, när jag inte är med i Elektra längre!)

GP skriver så här:
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=482110

Nu tillbaka till pluggandet för min del...

ps. Kan inte låta bli att avsluta med en sista (och kanske den sämsta) ordvitsen.
Mina nya grannar passar bra in på min tumregel som jag idag hittade på för att komma ihåg ett företags intressenter: "La Fläsk" =)

Kommentarer
Postat av: Annikan

Ha ha ha, hur länge har du funderat på det här inlägget? ;)



Du är grymt kul ju ;)

Postat av: Me, myself and I

tihi.. inte så länge faktiskt. Läste rubriken på GP och läste artikeln... sen kunde jag ju inte låta bli.



Det var ju svinkul och ett grymt taksamt ämne att få in en och annan knorr på!! :P

2009-03-11 @ 22:52:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback