Får man göra så...???!

Måste få gnälla av mig lite. Det hände något här idag som gjorde mig grymt bitter, men som egentligen hade gjort vem som helst hur överlycklig som helst... till och med mig!

Sitter här och översiktspluggar lite och laddar inför min chansskrivning av tenta i eftermiddag. Skulle bara gå in och kolla av mailen en snabbis och fick se ett oväntat mail.

Min tenta har flyttats till lördag morgon!

Va, vad är detta nu?? Visst man får en extra dag och tentaplugga på och kanske hinner få in lite vettig information. Men jag hade ju sett framemot att vara tentaledig ikväll, att få dansa och glömma bort tid och rum. Helgen skulle utnyttjas till andra viktiga saker som har fått läggas på hyllan för ett tag nu när det varit tentavecka. Inte hade jag tänkt att jag skulle tenta i tidig morgontimma och än mindre att det skulle gå ut över att få dansa och roa sig så länge jag vill ikväll.

Ytterligare en sak som inte går min väg är att jag inte vet om det kan bli någon dans eller inte överhuvudtaget. Det hade tydligen varit förköp för Scotts (150kr!) men jag hittar ingen information om vart eller när man kan köpa dessa biljetter. Sen så vet jag inte om det går att köpa i enrén eller vad det i så fall kostar där... Arrangörens sida är jättekass med information, försökte ju till och med maila en fråga om hur det skulle bli om Scotts skulle komma eller inte eftersom det fanns ett frågetecken kring huruvida de skulle gå vidare eller inte i Melodifestivalen.

Jaja, dagen får bli som den blir... det är väl inte för inte som det är fredagen den 13:e =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback