På väg...

Tror ni att jag kom i säng och låg nerbäddad kl.23.00??! Näe, precis.

Efter en massa tankar som att, "näe, men jag behöver ju faktiskt inte lägga mig förrän 00.00"och en massa "ska bara":n så hann klockan att bli närmare 02.00 innan jag låg i sängen. För att trötta ut mig lite till så blev det att läsa några kapitel i den påbörjade deckaren. (Midvinterblod - Mons Kallentoft). Ett kapitel blev ju snart två... och sen "det är ju så korta kapitel, så jag kan väl ta ett till..."!

Men trots allt så även om det inte gick att gå upp direkt när väckarklockan ringde, så blev det efter en lång tids snoozande en uppstigning runt 9.40. Tjoho.. äntligen uppe! Och klockan är långt före lunch! Packade pluggsakerna, datorn, lunchlådan och några mackor och termosen kaffe. Iväg bar det till skolan och var framme vid ca.11-tiden. Jag lyckades!

Har väl inte helt vänt tillbaka dygnsrytmen, men är i alla fall en bit på väg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback