Så var det "påsklov"...

En veckas påsklov är få studenter förunnade, men det har vi! MEN... lov skulle jag påstå att det är synd att kalla det. Visst, om man varit duktig och pluggat ordentligt varje läsperiod och klarat sina tentor så får man ju faktiskt två veckors påskLOV. Men hur många händer det??! För veckan efter påsklovet är omtentavecka, och jag sitter här och väljer och vrakar på vilka jag ska skriva...

Det ser ut som att jag ska skriva två tentor seriöst och göra ett nytt chans-försök på en tredje igen. Så här blir det till att plugga flitigt vare sig det är fredag, onsdag, lördag, eller påskdag...

Håll en tumme för mig! Passar även på att önska alla läsare...
En riktigt Glad Påsk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback