Aldrig mer mikrodatorer...!

Idag fick jag äntligen godkänt på GUkursen som jag läst extra nu i höst.
Så nu får CSN ta och skynda sig med pengarna!

Tack alla som kanske har hållt en tumme eller två... det har hjälpt!
När utbetalningen kommer ska jag köpa grabbarna var sin öl
som tack för hjälpen med att klara kursen i stort sett enbart med deras hjälp.

Hoppas bara att läraren och administratören lägger upp det i Ladok snart...
...och att CSN rappar på lite.

Men nu ska jag sova skönt, inga mer ångestdrömmar om konstiga GUkurser
 som man måste förlita sig på andras kunskaper.

Godnatt!

Ps. Det var var nog en av de knasigaste kurser jag läst.
Kan nog lägga till den läraren som kandidat på min lista
över mest meningslösa lärare genom tiderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback