Tequila e farliga grejer... =)

Under den gångna hösten hade jag en liten tillställning hemma hos mig där vi samlades några stycken och gav oss in i flaskornas förtrollade värld... eller snarare deras innehåll.

Det dracks både öl och sprit, men roligast var nog alla underbara drinkblandningar som med varierande tillfredställelse avnjöts. Speciellt en av de sista drinkarna med ingredienser som tequila, is, lime och kokosmjölk som faktiskt var helt odrickbar, då den hade en touch av mögel i sin karaktär.

Men vad har nu detta med citat att göra nu då?
Jo, min gode vän Niklas tyckte nämligen först att han inte ville ha någon tequilashot/drink med gamla minnen i åtanke, men ändrade sig till slut efter detta underbara uttalande:

"Jag har ju aldrig gjort något dumt efter bara 1 tequila...!"

Behöver jag säga att det inte bara blev 1 den här gången heller?! Och att dessutom ett galet avslut på en galen kväll (utan att gå in i detaljerna) inte heller denna gång kunde bevisa kraften hos 1 tequila. =)

Niklas, jag hoppas inte att du tar illa upp att jag hänger ut dig här... jag får väl bjuda dig på nåt gott som kompensation nån gång... en tequila kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback