Oväntat besök...

Bäst som man sitter och pluggar lite så här på en söndag, så kliade det i kaffetarmen. Så efter att ha laddat kaffebryggar-
en och lyssnat till det underbara puttrande ljudet, så var det dags att hämta sig en kopp fylld med dessa ljuvligt doftande droppar.

Men precis innan jag ska sätta mig till rätta så uppfattar jag i ögonvrån, en rörelse på balkongen. Jag stannar upp och tittar ordentligt...jo men visst. Där sitter en ekorre med något fynd i munnen. Försiktigt lyckas jag hämta mobilen och lyckas föreviga den med ett litet foto innan den hann kila iväg igen. Nu har den sprungit upp och ner ett par gånger mellan balkongerna här.

... man måste ju nästan säga att det var synd att kaffet inte var av märket Gevalia, eller hur??!

image19

Kommentarer
Postat av: Annikan

hihi vad gulllig :)
shit vad kul det var igår, längtar tills nästa måndag.
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback