Layout och kreativitetet...

... jag spyr! Jag tar en paus... på sådär en livstid!

Sista nummret av Elektra skulle vara klart för länge sen... men nu är det inte det. Jag sitter här och våndas över de egna texterna som måste skrivas och som jag inte hunnit med på grund av allt jox med att tjata på alla andra och pilla med layouten.

Sitter här och har en kreativ paus och smuttar på en kopp hett, svart kaffe och lyssnar på gamla klassiker på radion. Snart har jag samlat på mig lite ny inspiration. Dags att ta tag i det sista. Varför ska det vara så svårt att få klart de sista få procenten?

Men sen... då är det över. Min tid som Chefsredaktör börjar ebba ut... trist men sant. Det har varit väldigt lärorikt och roligt, men också väldigt jobbigt. Känns som att paddla uppströms utan karta och kompass... men för varje delmål är man grymt stolt över sig själv och sin prestation! Men nu är det dags att lämna över till en ny och oförstörd Chefredaktör fullproppad med idéer och tankar...

Kommentarer
Postat av: Annika

Du har gjort en kanonbra jobb, tidningen är jättefin ju :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback