Fri som en fågel!

Hej hopp och galopp!

Nu har jag blivit en fri människa från slavandet av reklamutdelning. =)

I söndags gick jag ut rundan för sista gången och igår så var de och hämtade den gigantiskt stora vagnen som aldrig använts och de sista returerna.

Så nu äntligen slipper man bry sig om att man måste göra något på helgen... i alla fall i avseende på att dela ut reklam. Det har varit ganska så kul om det inte hade varit så mycket strul och dåligt betalt. Man har fått sig ett par steg extra motion och lite frisk luft.

Det som är det skönaste att slippa är ändå ångesten att råka stoppa ner något i fel brevinkast... eller när man hade utdelning till alla hushåll och att någon suris stod på lur på andra sidan dörren och skulle titta och hävda starkt att de inte ville ha reklam på bråkdelen av en millisekunds reaktionstid.

Nu är det i alla fall över... helgen är min, bara min nu fram över! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback