Det blev lite jobb i alla fall...

...och troligtvis blir det hela veckan, sen får vi se hur det blir framöver.

Igår fick jag leka "den lille vaktmästaren" och byta lysrör och glimtändare i stort sett hela dagen. Upp..ner..upp...ner för en stege och gissa om det känns i benen om man går upp eller ner för en trappa. Rätt så mör i nacken är man också. Dessutom cyklade jag för första gången på ett halvår... det var inte den skönaste upplevelsen att sätta sig på sadeln idag igen. ;)

Idag har jag blivit uppgraderad till PC-byggare... fick rycka in och hjälpa till att bygga datorer som skulle upp på test idag. Imorgon kommer jag att få hjälpa till att ta ner och packa dem för leverans och sedan fortsätta med nästa laddning också.

Efter det så blir det dags för nytt uppdrag, att leka "den lilla grovstäderskan". Huh...det ser jag inte riktigt framemot. Ska städa ur ett duschrum som använts som lackeringsverkstad. De har beställt något riktigt, riktigt starkt rengörningsmedel. Så det blir till att få jobba med full skyddsutrustning... mask, skyddsglasögon, grova hanskar m.m. Vi får väl se hur det går... förhoppningsvis ska det inte ta så lång tid.

Jahapp... nu har man precis kommit hem och vilar ett par minutrar... sen är det dags för kvällspasset. Jag har ju två sommarkurser att jobba med också...så man är inte sysslolös. =)
Den ena har jag inte fått lösenord och sånt till användarkontot än... så där kan jag inte göra så mycket än. Skulle kunna läsa lite i boken i och för sig. Men det känns som om jag hellre koncentrerar mig på den andra och kanske kan ligga lite före där tillsvidare.

Men innan dess så ska jag äta lite jordgubbar! Mums... de hade två askar för 40kr på torget igår, så jag passade på att köpa det, lite mjölk och grädde.

Tänk vad skönt att det äntligen är sommar...inte så mycket ledigt just nu, men ändå... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback