Min dag idag!

Hihihi...idag fyller man år...igen!
Jag tror att jag ska försöka sluta med de ovanorna ;)

Tiden bara flyger iväg. Hösten har gått så otroligt fort att man knapp hunnit med att blinka. Föreläsningar, inlämningsuppgifter, projekt, böcker, tentor, nya kurser, nya böcker, nya projekt, ännu fler föreläsningar och nya tentor. Den här hösten har jag läst lite blandat av gamla kurser som jag har efter mig och nya som är på det mastersprogrammet som jag tänkte fortsätta med. Man kan väl sammanfatta det med att det finns en anledning till att jag inte klarat de gamla kurserna tidigare...eftersom de inte gick vägen denna gång heller.

Men jag har trots allt lite att fira nu (eller det gjorde jag redan i fredags). Har kammat ihop 104 högskolepoäng nu och tanken är väl att jag ska läsa 200p. Så nu har man kommit halvvägs. Tjoho...! Nu kommer det gå som en dans...

Ett föreningsår har gått och i ett helt år har jag tillsammans med tre heltokiga tjejer försökt göra lite för att hålla sammanhållningen på topp oss Elektrotjejer emellan. Sammanfattningsvis måste jag säga att det har varit kul och tycker att vi har lyckats hålla ställningarna bra, även om det finns saker vi kunde gjort bättre. Men det lämnar vi över på de nya. Tror att det blir ett toppengäng.

Och inte ska man behöva vara sysslolös det kommande året heller... Ska vara Chefredaktör (ordförande) för vår sektionstidning. Det kommer att bli en kul utmaning och något att bita i.
För att ordvitsa lite... så jobbar man ju bäst under press...! =)

Har samlat på mig ett gäng citat under hösten... men just nu är jag strandsatt ute hos mor och far i Härryda och har inte tillgång till dem. Får väl publicerade dem vid ett lämpligt tillfälle. Alltid ska man ha nåt att tentaflykta med... ;)

Om jag inte skriver innan.... så önskar jag alla ett riktigt gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback