Det hjälper att vara bitter ibland...!

Hihi...igår natt blev jag till slut lite bitter på vädret. Mitt i natten regnade det minsann inte. Jag släppte ut min frustration i statusen på Facebook. Där jag skrev:" ...is bitter på vädret...varför kan det inte regna på nätterna o vara sol på dagarna, istället för tvärtom??!"

Och nu när jag slog upp ögonen idag så ser jag nåt som får mig att blinka ett par gånger innan jag studsar upp av glädje.... solen! Jomen , solen har hittat till Göteborg idag. Den kanske också facebook:ar och läste min bitterhet??!

Så nu ska jag slänga i mig några mackor och ett par koppar kaffe, skynda mig att dammsuga för att sen kila ut och njuta av de sällsynta strålarna. "Peppar, peppar, ta i trä!" så får jag väl hoppas att jag inte drar fram de tunga skyarna såfort jag sticker ut näsan...

// Med sol i sinne...och i Göteborg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback