Sista dagen på sommarlovet...

Jaha...då drar allt igång snart igen. Idag är min sista sommarlovsdag... egentligen så har väl ohmtentaveckorna redan börjat idag. Men eftersom jag inte har något tenta idag och Nollan inte kommer förrän imorgon så räknar jag även denna dag som sommarlov.

I lördags var jag på IKEA och provsatt lite stolar... så nu har jag fått min favorit... den är jättefin i grön klädsel och passar perfekt i mitt sovrum. Men det var också den stol som jag kände att passade mig bäst inom prisklassen, så bättre kunde det ju inte bli.

På lördagkvällen firade vi Annikans examen. Det var kul. Träffade många som man inte träffat på länge... Och det var så mycket god mat att jag nästan inte var hungrig på hela dagen igår! ;)

Igår fick jag monterat ihop min stol och röjt ytterligare bland allt bröte, så idag har jag varit ett par omgångar i soprummet och dumpat en massa grejer. Känns riktigt skönt att högarna börjar minska nu... känns som om man får bort lite dålig energi som bara legat där och pyrt.

Nu ska jag fortsätta att plugga till tentan på onsdag. Senare i eftermiddag ska vi ha möte med TGE och styra upp planeringen inför nollningen och på kvällen har E0K kräftkalas för årets phaddrar... det ska bli kul att träffa alla igen.

Kommentarer
Postat av: Annikan

det var himlakul att du kom, och det var kul att så många kom :)
hoppas det går bra iskolan
ses snart
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback