Lite bilder att komma ikapp med...

... jag vet att jag har varit dålig på att lägga upp bilder. Så kan det gå när man bara har en webbkamera inbyggd i datorn och kamera i telefonen. Har ju ingen blixt så kvaliteten blir sä där på korten... men bättre än ingenting kankse...

Först en bild från premiärfikat i TGE-rummet...
F?rsta fikat p? TGE-rummet
Från vänster: Carl (Flygarn), Kristoffer (Bonden, Britta) och Maria (Skalman II)

Sen EKAKs häfvresultatlista (33cl flaska) från Chalmers SektionsMästerskap CSM, där jag kom två på Emila-flaska (tjejgrenen) och totalt 14:e plats i flaskgrenen.
Flaskresultat fr?n CSM 2007
Bilden är väldigt dålig... tagen med mobilen från anslagstavlan med ruta framför... men kan kan precis uttyda att på 14:e plats står det Maggan, E, 5.0 (som var min tid).

Slutligen en bild från tentapluggandet nu senast, när jag pluggade Elteknik.
Tentaplugg i Linsen (Elteknik)
Så här mysigt kan man ha det när man pluggar i Linsen.
Det bästa med den här bilden är att jag faktiskt klarade tentan!! ;)


Jahapp... det var väl det jag hade att komma med för tillfället. Sitter på balkongen och försöker plugga på ohmtentor. Det är inte lika varmt idag men det är skönt när det är vindstilla och solen inte går i moln.
Helt underbart att man kan sitta ute och ändå göra lite nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback