Tentaplugg är tråkigt

Jahapp, då sitter man här på skolan igen. Ett nytt tappert försök att hinna få in något mer innan tentan imorgon. Men vart har motivationen tagit vägen...??!

Längtar nästan till morgondagen, för då kan man äntligen få skriva tentan. Hinner ändå inte att fatta så mycket mer innan dess och sen så är tentaperioden äntligen över! Tycker att den har varit ovanligt, enormt lång den här gången.

Sen börjar en ny läsperiod med nya ämnen och nya projekt, inlämningsuppgifter... Men innan dess är det dags för ET-raj (EfterTentaRaj). För på lördagkväll är dags att rensa minnet och koppla av med några öl i goda vänners lag.

Dessutom drar aspningen igång på allvar nästa vecka... En period full med aktiviteter, kalas och intervjuver... Ska bli spännande att se vilka som ska representera Elektros föreningsliv under nästa år. Spännande att se om vi får några aspar till Fanbäreriet... vilket för tillfället ser lite skrämmande tunnt ut. Men det löser sig nog.

Själv sitter jag kvar som styrelsemedlem i Richard Wilson Sällskapet eftersom jag är invald på två år. Kanske kommer jag att till nästa år hoppa över på posten som kassör. Men det är långt kvar så vi får väl se vad som händer. (Nyfiken på vad RWS är titta gärna in på
www.fatilar.se)

Sen aspar jag dessutom BAMSE, Chalmers quinnliga öhlhäfvarförening... Det finns en vakant plats som jag tänkte söka, men som de brukar säga...jag kommer aldrig med!  De tänkte ha en lite större aspaktivitet nu på måndag så vi får väl se hur många andra som också tänker aspa seriöst.

Men nej...nu är det ändå dags att ta tag i några tal till i pluggandet. 

Ha det bäst och blås inte bort i stormbyarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback