Grymt snygg asptröja!!!

Grymt snygg asptröja!!!

Igår var det aspmöte med Bamse... det var trevligt. Det var jag och Mandis som var där... ja, förutom Lina, Isa och Maria då förstås. Jonna tittade in en sväng också... men hon var tvungen att hjälpa till (E6 med flera) att måla om i Gasquen. Vi fick svara på aspenkäter och måla var sin asptröja (med betongfärg)... gissa om de blev grymt snygga!!

Idag var det lunchhäfv... första häfvet i asptröjan... kul! Men det var klart obra att øhlen var för kall. Då blir det ju inga bra tider... jag fick dock till en flaska på 5,06nånting... hyfsad i alla fall, men vet inte om det var nåt tillägg på den.

Ikväll är det styrelsemöte med RWS... så just nu sitter jag och fördriver tid i Linsen och väntar på att klockan ska bli dags att gå.

Klantigt av E-styret att planera in asppub ikväll... tror inte att nån i Fanbäreriet kommer att kunna komma. Vi skulle verkligen behöva jaga aspar... vi får väl se. Jag hinner nog att gå dit en liten stund innan jag ska till mötet.

Vädret är verkligen obestämbart nu. Igår när jag skulle med bussen hem så regnade det snett... så snett att även om man stod längst in i busskuren så blev man blöt! :(  Imorse regnade det, nu regnar det inte... vet inte hur mycket jag ska sätta på att det kommer regna lagom tills jag ska iväg på mötet eller hem därifrån... Förra gången var det ju värsta åskvädret... får väl hoppas att det inte är det idag.

Näe, nu ska jag ta och vara lite flitig också... läsa lite inför morgondagens lektioner.
Ha det gôtt, som vi säger på ren gôteborska ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback