Äntligen över...

Nu är det  gjort. Tentan lämnades ut och jag fick snurr i huvudet, blandade ihop allt och fattade ingenting!
Så kan det gå. Det tråkiga i kråksången är jag tror att jag skulle kunna fixat den om jag inte hade blivit så osäker på allt... mer träning så borde omtentan funka. Får se när det blir bara, innan jul, efter jul eller till påsk.

Det känns verkligen att det är höst nu. Igår var det riktigt fint väder. Det regnade inte så mycket då. Men idag tog det fart igen. Har regnat nästan hela dagen. Så nu sitter man här inne i värmen och försöker torka upp och är inte inte ett dugg sugen på att gå ut mer idag.

Jag hade ju egentligen tänkt att gå på EfterTentaKalas idag men E6 har tackkalas som de flesta man känner är på, så det blir inget förkör för min del...och då vete katten om det är så roligt att åka dit sen. Tråkigt att de skulle lägga det just idag! Jaja...det får väl bli en film och krypa ner under filten i soffan eller nåt.

Något att glädjas åt... vi får tillbaka en timme i natt! Tjoho...då kan man sova en timme längre i morgon utan att få dåligt samvete ;) Kan vara skönt att vila upp sig lite extra inför kommande vecka och läsperiod.

Njut av extratimmen och värmen inomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback