Slapp söndag

Det fanns alltså en ände på den här veckan också. Det har varit så otroligt mycket.

I torsdags var det alltså pubrunda. Jag gick med Bamse. Vi började nere på Bamserummet och tyckte inte alls om att gå ut i kylan och tyckte att öhlen  var både godare och billigare där. Men sen gick vi en liten runda i alla fall. Först ut Kemi och Kf/Kb, där vi tog en Kf/Kbshot. Sen bar det vidare till M-Vinden, en sväng in på Elektro, Hubben och Zaloonen. Sen var det dags att hinna med sista bussen hem.

På fredagen var det lite segt. Men det var bara en lektion så det var skönt att slappa hela eftermiddagen. Hängde med Maria ner till Systemet för att köpa lite cider åt Bamse inför dammiddagen. Sen gick vi till NOx där jag och Mandis som aspar, hjälpte Bamse att laga mat. Sen gick vi ner till JohnL´s för att avnjuta årets första julöhl. Det var Julebrygdssläpp kl.20.59 och köpte man två så fick man en fin mössa med blink. Julebrygdsläpp

Igår var det dags för dammiddagen. Jag hjälpt till hela dagen med att göra i ordning och laga den sista maten. Sen var det äntligen dags för dammiddag i sedvanlig halloweentema med utklädning. I år fick det bli Kapten Sparrow (pirattema) för min del. Bamsetjejerna var utklädda till sina figurer och var jättesöta! Vi började med lekar och sen var det middag, där Ekakas aspar serverade enligt tradition och hela kvällen var lyckad, rolig och trevlig. Sen gjorde vi ett racerstäd och blev klara med allt på ca 1,5 timme, helt otroligt med tanke på att vi fick diska allt förhand. Ekak hade ohmsits och vi gick bort och kalasade med dem resten av kvällen. Väldigt trevligt, träffade bland andra några Wrak som var typ jämngamla med mig.

När morgonvagnarna började gå var det dags att åka hem. Jag var väl hemma nångång strax efter 7 och har sovit en bra bit in på dagen. Snart ska jag gå ner och handla lite till kvällsmaten. Bestämde med Göran att han skulle komma hit och äta "söndagsmiddag" idag.

Nästa vecka är bestämt lugnare. Så det ska bli skönt att inte ha det lika hektiskt som det varit denna vecka även om det har varit väldigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback