Ytterligare en dags pluggande!

Idag var det segt att ta sig upp och motivera sig att sätta sig och plugga.

Tentan jag skrev igår, gick väl sådär... chansade en del och om jag har någorlunda rätt på mina chansningar och snäll rättning så kanske det kan ha gått, men det är inget som jag hoppas på.
Försöker satsa lite mer på min nästa tenta i stället... men idag har det gått trögt. Inte varit lika motiverad och försökt mig på en gäng jobbiga tal som inte gjort saken bättre. Kom inte iväg till skolan förän sent åt började med att äta frukost/lunch och läsa nyutkomna numret av vår sektionstidning, Elektra.

Nu har vi suttit ett gäng timmar i alla fall och jag anser mig vara värd att spela en omgång Betapet innan det är dags att åka hem. I kväll ska jag komma i säng i hygglig tid och åka ner till skolan tidigt imorgon.

Inte långt kvar till jullov nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback