Nu är det bara tentorna kvar...

Igår hade vi sista föreläsningen, så nu är det bara att sätta igång och tentaplugga. Vi har i och för sig ett konstruktionsprojekt som ska lämnas in på måndag också. Men vi har i stort sett gjort klart den. Eventuellt vissa finjusteringar, men inget som är värre än att man kan göra dem under måndagen. Så det är skönt att inte behöva tänka på den nu.

Hela eftermiddagen satt jag och försökte plugga i Linsen. Sen var det sista SI´n för Matte D innan jul. Ett sista tillfälle är planerat i omtentaveckan. Det gick ju riktigt bra... lite hård plugg så kanske man kan fixa den här nu. Man har ju haft en del hjälp av att Elfältskursen som gick förra perioden. Jag hade ju tänkt att fixa Matte C också... men vet inte hur det kommer att gå. Får göra ett försök i alla fall.

Det blev lite Betapet igår kväll också. Först blev jag utklassad av Göran så min stolta rating på över 900 fick sig en törn och rasade ner. Sen utklassade jag honom i nästa match och fick tillbaka lite men det räckte inte upp till 900. 1-1, vi brukar vara väldigt jämna. Men igår var det helt otroligt konstiga spel. Jag kunde ju inte sluta där så jag körde en match till mot godtycklig motspelare och vann...så nu är jag tillbaka över 900-strecket... yippie!

Näe, nu får jag sluta tentaflyckta... sitter i Linsen och har plockat fram alla böcker så det är bara att sätta igång. Har precis käkat några mackor så det är inte dags för lunch än.

Kommentarer
Postat av: Annika

hej du, snart kommer jag till Götet, då måste vi ses :)
kram

Postat av: Christina

Ja, det måste vi! Det var länge sen nu!
Vi lär väl inte ses innan så jag passar på att önska en riktigt god jul!

2006-12-18 @ 19:47:07
URL: http://maggan73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback